Rabu, 2 November 2011

Saya Nak jadi Macam CIkgu FiZah......... (terharu nyer....)

Assalamualaikum....

Jangan cemburu yer.... ada gak yang nak jadi macam mama alif nie..... terharu.. terharu..... dan yang nak jadi

macam mama alif nie... anak kecil 4 tahun..... sbb dia.. jeng-jeng.. meh baca apa yang mama dia tulis.....

TErharu sangat sbb kan dari lirikan mata dia.. setiap kali saya menyanyi, ketawa... bercakap... anak kecil nie

akan tgk.... dengan senyuman......dan anak kecil nie sangat bijak..... 




Ayat Uminya nye...... " Damia balik rumah cerita yang besar nanti nak jadi macam cikgu Fiza.... 

uminya tanya naper nak jadi macam cikgu fiza?... jawab Damia sebab cikgu fizah cantik dan 

garang..... kalo dia marah semua murid-murid takut.....macam-macam la Damia nie.. nak gelak pun 

ada  he he he..."

Terharu sangat...... 

Sebab anak-anak kecil kan tak pandai menipu...... so bila dia kata cantik tur... memang cantik la... ha ha ha...

dan 

walaupun saya nie garang....

dia tetap nak jadi macam saya.......


tapi saya.......


akan selalu doakan dia...

jadi lebih baik dari saya.....

hu hu hu......

semoga allah sentiasa melindungi anak kecil ini...

amin......

1 ulasan:

MamaYatie berkata...

huhu..terharu..so sweet la Mia..

sbb cikgu fizah garang mia dah pandai tulis nama sendiri..dia bgtau & tunjuk kat Mama Nadhira mcm mana dia tulis pg tadi...